22. lokakuuta 2015

Haikon kartanossa


 Syysloma alkoi ihanalla yllätyksellä ,kun ystäväni ja mieheni olivat suunniteleet minulle yllätyksenä miniloman Haikon kartanossa  ,johon olen aina halunnut päästä tutustumaan.   Ystäväni oli ehdottanut, että  ottaisi lapset hoitoon viikonlopuksi, jotta pääsemme viettämään aikaa ihan kaksistaan.  Matkalla jo aloin aavistella mihin mieheni minua oli viemässä. ;)   Paikka täytti kaikki odotukset ja viihdyin kyllä tuossa miljöössä todella hyvin. :D   Kuvia tuli napsittua ja suurin osa kyllä puhelimella, mutta lisään niitä joitain kaikesta huolimatta tänne.








Kauniin rakennuksen lisäksi ympärillä on mukavat ulkoilualueet, tilava kuntosali ja pieni viihtyisä kylpylä.    Vielä viimeisenä kävimme ajamassa Vantaalla kartingia, näin lomasta tuli kyllä ihan minun näköiseni.  Kiitos <3

6 kommenttia:

  1. miksi ylivalotat kaikki kuvat ihan samanlaisisiksi vaaleansiniseksi hututksi, huolimatta mistä kuva on otettu?

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia ja ihana paikka. Olen ollut myös yötä tuolla, mutta siinä "kerrostalossa" ja aamupalalla tuossa upeudessa. Olitteko tuossa ihanassa rakennuksessa myös yötä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana paikka todella! Yövyttiin joo tuossa kartanon puolella. Oli niin kiva ylläri, että saatiin vielä sattumalta korkea tasoisempi huone kuin mitä meille oli alun perin varattu. :)

      Poista
  3. Mä tykkään tuosta sun "laiskuudesta" 😂❤

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!