19. kesäkuuta 2012

hämähäkkimies

Arvonta suoritettu ja voittaja on
                   TANJUS!
                  Onnea paljon!
Kiitos kaikille arvontaan osallistuneille :)




Meillä suosituimmaksi kesäasuksi on valikoitunut erinäiset roolivaatteet ja niistä kaikista mieluisin on tämä hämähäkkimies asu.  :)   Välillä olen huomannut kaupassa vasta kanssa eläjien herttaisista hymyistä, että minulla onkin taas hämis mukanani pienen pojan sijaan. ;)


Pikkuinen oli itse kutsunut vieraitakin edellisviikolla hämähäkkimies juhliin, joissa sitten lapset pukeutuivat  kaikkiin rooliasuihin ja juoksentelivat pihalla leikkien.  




Tarjoilutkin olivat teeman mukaiset.  Hauskaa seurata kun lapsi itse keksii ja touhuaa tällaisia .  :)
Ihan kuin minäkin olen aina   nauttinut pienistä juhlallisuuksista...  Lapsenakin jo. 



Täällä jatketaan iltaa vielä herkuttelemalla raparperilla.


Hyvää juhannusviikkoa!

Tanja



2 kommenttia:

  1. Eiks´ookkin Ihanaa kun on oma spaideri? :D mulla oli aikaa ennen poikaa spaideri, 120cm pitkä nukke joka istu takapenkillä turvavöissä ( joskus pääsi etupenkillekin istumaan ) ja voi sitä silimien hierasumäärää kun hevosenkenkä kaupan parkkipaikalle ku kurvasi:)
    Viimeksi meinasin saada sydärin, en muistanut että olin pakannut sen kasaan tuollaseen Ikean vetskarilla olevaan säilytyslaatikkoon...ja kun avasin...mikä ihminen täällä kaksin kerroin :(

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!