15. maaliskuuta 2012

Ensimmäinen


Täällä sitä ollaan.   Olen neljän vuoden aikana vähintään kymmenen kertaa ollut varma haluavani avata blogin ja yhtä monta kertaa ollut täysin varma siitä etten missään tapauksessa halua.  Tällä kerralla ajattelin olla niin rohkea, että jopa julkaisen tuotokseni.. ehkä ;)



 Olen näiden vuosien varrella seurannut blogeja laidasta laitaan.  Inspiroitunut , innostunut,  tuunaillut ja tunteillutkin.  Olen ihaillut ihania rohkeita ihmisiä, jotka ovat raottaneet oviaan ja jotkut jopa sydäntään tänne netti viidakkoon.   Innostunut niinkin paljon, että tässä ollaan nyt...
   Rakastan kuvaamista mutta en ole  vieläkään lukenut edes käyttöohjetta kameraani.   Samoin kun olen kyllä hyvä tuottamaan puhetta mutta suomen kieleni ja kirjoittamiseni on vähintäänkin vajavaista.  Ehkä löydän täältä jonkun työkalun, joka auttaisi minua oppimaan oikeinkirjoitusta. ;)  Ja kuvaamista voi näköjään opetella ihan pelkillä kokeiluilla.







Nimi..Ehkä vähiten huono mikä mieleeni tuli.  Tai siksi että elämä on näyttänyt jo tähän mennessä kaikkia värejään. Ja silti elämä on hurmaava ja kiehtova.   Oikeastaan mikään ei ole mennyt niin kuin "elokuvissa" vaan tänään tässä missä olen-olen pekästään ja ainoastaan armosta.  Kaikki on lahjaa Taivaan Isältä mitä minulla tänään on.

Tänään ollaan nautittu auringosta ja kahviteltu ystävän kanssa. Lapset ovat keksineet kivan leikin palikoilla ja "ääböillä". Torneja on rakennettu ja kaadettu ahkerasti.
Hyvää ja kaunista päivää kaikille. :)

3 kommenttia:

  1. Näyttää ja kuulostaa Tanja hyvältä! Hatun nosto rohkeudellesi.♥

    VastaaPoista
  2. voi kivaa kun aloitit bloggailun...:)

    VastaaPoista
  3. Yes!! Hyvä Tanja! Tuuletus rohkeudellesi ja kuville ja..tekstille jne.. <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!